fredag 6 juli 2012

Ordning och reda

När jag klev upp imorse kändes huvudet mer än lovligt tungt. Kan kanske vara helt självförvållat eftersom jag åt godis igår... Ajabaja och nya starka tag! Jag har inte tänkt mig totalförbud av nått, men det är väldigt lätt att lite gott blir mycket gott.
Dessutom såg det ut som en bomb hade smällt av i köket och resten av huset är väl i skrivandets stund inte bättre det. Faktum är att jag verkligen vantrivs i röra, säkert en kvarleva från när man bodde hemma och det var riktigt unk mer ofta än sällan. Nu är åtminstone köket rent här hemma!







Eftersom dagen inte bjöd på något badväder direkt, så åkte en vän med barn samt Emil och jag till Strängnäs Armémuseum. Det var uppskattat för tioåriga killar! Mer om det i ett eget inlägg, nu måste jag leta rätt på något bra middagsrecept.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar